Personlig træner – Din genvej til resultater


Vi kender alle de tunge skridt til fitness centeret, som virker tungere og tungere som månederne går.

Motivationen bliver ikke bedre af, at de resultater vi ser, ofte kun er i begyndelsen og de langsomt men sikkert, bliver mindre og mindre som tiden går.

Resultaterne svinder ind og det hele virker mest som en trædemølle, der kun nøjagtigt holder dig i den form du har opnået – og ikke mere.

Her kommer den personlige træner ind i billedet.

Find en personlig træner i kbh herMed professionel hjælp, vil du opleve, at hver træningstime bidrager til RESULTATER.

Med det rigtige træningsprogram og kost planlægning tilpasset netop dig, vil du opleve, at du igen opnår resultater for hver træningsdag og motivationen vil ikke længere være et problem – resultaterne du ser på din krop, vil ganske enkelt være nok.

Får du ikke de resultater du ønsker? Så træner og spiser du forkert i forhold til dit mål.

Mange har et ønske om at tabe sig og komme i bedre form. De lægger ud med masser af cardio træning og forbrænder store mængder af sukker.

Hjemvendt efter svedeturene indtages store mængder kulhydrater og  hele møllen begynder forfra ved næste cardio træning eller spinningtime – intet fedt er tabt og afstanden til målet er det samme.

Ved at benytte dig af en personlig træner med mange års erfaring, vil du få et tilpasset træningsprogram, der konstant udfordrer din fysik og tvinger den til at forbedre sig. Du vil få vejledning omkring restitution og træningslængde og naturligvis hvilken modstand du bør benytte fra gang til gang.

Kombineret med en tilpasset kostplan, vil du opleve en helt ny respons på træningen, der i synergi giver langt hurtigere og bedre resultater.

Du spilder ikke længere tiden i centeret, du får resultater for hver gang. Det er noget der gør godt for motivationen.

Se langsigtet på dit træningsprojekt og oplev succes

Der hvor langt de fleste falder i med begge ben, er tidshorisonten.

“Jeg skal lige tabe 5 kilo inden sommer”

Men hvad så efter sommer?

Med din personlige træner ligger du en langsigtet plan, der ikke kun sørger for vægttab eller ekstra muskelmasse. Planen tilpasses dit liv og justeres i takt med din fremgang.

Med de langsigtede resultater taget i betragtning, kan kosten og træningen optimeres til et mere optimalt forløb uden slankekure og voldsomme ændringer i dit liv. Du behøver IKKE leve i fitness centeret for at få resultater, ligesom du heller ikke skal styres af strikte kure og kostplaner.

Det bliver pludselig til en livsstil, der ikke begrænser dig socialt af mærkelige og ekstreme slankekure eller voldsom træning og ekstrem udmattelse.

Fortius Fitness København, kan også hjælpe dig

Hos Fortius Fitness i København, tilbyder vi personlig træning for både mænd og kvinder.

Vi har mere end 30 års erfaring med muskelopbygning, hjælp til vægttab og personlig træning til både begyndere og mere garvede fitnessentusiaster.

I et samarbejde med os vil du opleve hvorfor:


  • Kredsløbstræning så som løb, cykling og aerobics  er kontraproduktivt for fedttab.
  • Styrketræning er det bedste og mest effektive værktøj, hvis du vil tabe dig og ikke mindst vedligeholde dit vægttab.
  • Træning 90 – 120 minutter om ugen, kan give bedre resultater, end du troede muligt.
  • Dine tidligere slankekure kun gav middelmådige og uholdbare resultater.
  • Du kan spise dig mæt hver eneste dag og stadig tabe dig hurtigt.
  • Du ikke behøver have dårlig samvittighed over at spise “forbudte ting” og  hvordan de kan arbejde for dig I STEDET for imod dig.
  • “Kost regler”, faste måltider, vejning af mad, tælle point etc. altid vil give dig følelsen af at være i fængsel og hvordan din kost kan være fleksibel og passe til DIN hverdag og livsstil uden at gå på kompromis med resultaterne.

Er du interesseret i en personlig træner fra København, kan du læse meget mere om Kasper – grundlæggeren af Fortius Fitness ved at klikke på linket ovenfor.

Som noget unikt kan du selv vælge køn på din træner hos Fortius Fitness. Vores kvindelige personlig træner hedder Joan Lang – Læs mere om personlig træning med Joan lang her.

Ønsker du yderligere information?

Læs vores grundartikler om træning og kost i menuen herover eller se dig omkring på nettet, vi kan anbefale følgende sider:

Hvad er en personlig træner
Sådan vælger du din personlige træner
10 grunde til at vælge personlig træning
5 grunde til at hyre hjælp til din træning